Torrenty.to

Logowanie
Login:
Hasło:
Zarejestruj

Torrent

GTA San Andreas [PL]

Gry » PC

Jest to czysty obraz płyty z grą bez modów

Kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych i najbardziej kontrowersyjnych gier wszech czasów, w której gracz ma okazję wcielić się w drobnego rzezimieszka, a następnie tworząc własny, kryminalny życiorys samemu stanąć na czele mafii. Tym razem, przychodzi nam wcielić się w niejakiego Carla Johnsona, który przed kilku laty uciekł z rodzinnego miasta w poszukiwaniu lepszego jutra. Po pięciu latach Carl wraca do Los Santos, w którym zastaje gangsterski świat morderstw, narkotyków i korupcji. Jednak nieciekawy krajobraz miasta to nie koniec złych wiadomości; dzielnica w której się wychował wygląda gorzej, niż pamiętał ją sprzed pięciu lat, a skłócona rodzina opłakuje zamordowaną matkę Carla. Na koniec złego, skorumpowani policjanci wrabiają naszego bohatera w morderstwo. Witaj w kalifornijskich latach 90-tych.

Wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 384MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 4.7 GB HDD

Instalacja:

1. Ściągnij
2. Zamontuj obraz płyty w "daemon tools"
3. Zainstaluj
4. W obrazie płyty jest folder: o22y
5. Skopiuj cracka i zrób spolszczenie
6. Ciesz się grą

  • Dodano: 2015-02-01
  • Ostatnia aktualizacja:
    9 godz. temu
  • Język:
  • Wstawił:
    loleQ2008 w torrenty.org
  • Rodzaj: Akcja


  • Rozmiar: 3.95 GB
  • Seedów: ??
  • Peerów: ??
  • Pobrano: 41172
  • Komentarze: 47
  • Pobierz
  • Pobierz torrent
  • Zgłoś problem
  • GTA San Andreas PL.iso(3.95 GB)
Pliki:
  • http://tracker.torrenty.org:6969/announce
  • http://tracker.tfile.me/announce
  • http://announce.torrentsmd.com:8080/announce
Tracker:

Komentarze

Zaloguj się lub zarejestruj, by mieć możliwość dodawania komentarzy.

Dodał:miki992015-02-12    

gościu, jesteś super :D kocham takich ludzi :D

Dodał:Sammeri6 mies. temu    

Crack się kupiuje tak: Wchodzimy w fordel o22y i kopiukemy ten plik, następnie wklejamy go do fordelu gdzie jest zainstalowane GTA

Dodał:xxbialasekxx2016-01-30    

Pisze że nie ma płyty HELP!!!!

Dodał:devil21912015-08-23    

Extra dzięki wielkie polecam gorąco :)

Dodał:dragon12552015-02-21    

ej ja to pobrac

Dodał:kappaV21 tydzień temu    

działa to wgl ?? i czy jest po polsku ??;D

Dodał:Bartos694 tygodnie temu    

No zajebista

Dodał:aga19851 mies. temu    

pisze brak płyty ??

Dodał:karoles3571 mies. temu    

Działa POLECAM!

Dodał:Blannterek1 mies. temu    

Pomocy!! nie wiem jak zmontować obraz płyty

Dodał:danielektrollek1 mies. temu    

dzięki działa jakby co w folderze 022y jest crack macie go wrzuć do plików z grą i gotowe :D

Dodał:xpowo1 mies. temu    

xxbialasekxx ten sam problem HHHHEEELLLLPPPP@!@@@@!!@!@!@

Dodał:fajnepobierankopl1 mies. temu    

Zajefajny torrent. POLECAM!!

Dodał:dominik111651 mies. temu    

Wytłumaczy mi ktoś co to jest i gdzie on jest ten "crack"

Dodał:PysXmen1 mies. temu    

Szybko się pobiera. Dużo perów

Dodał:xketjow1 mies. temu    

Wie ktos dlaczego jak klikam "Rozpocznij Gre" to sie gra zacina i nie moge z niej wyjsc?

Dodał:klaudia-filip2 mies. temu    

ja mam gta 5 i działa

Dodał:klaudia-filip2 mies. temu    

kilkacie pobierz plik crack gdzie macie jest gta

Dodał:RUFUSEK552 mies. temu    

właśnie co z tą płytą u mnie też woła płytę???

Dodał:KarlikPL4 mies. temu    

crack nie działa a przynajmniej mi

Dodał:KarlikPL4 mies. temu    

pisze mi że nie włożyłem płyty a mam włączony plik iso pomocy prosze

Dodał:mifa19864 mies. temu    

pls seeda

Dodał:Sajtex5 mies. temu    

Ktoś mi wytłumaczy po co jest to montowanie obrazu płyty? Pierwszy raz pobieram taki plik i trochę nie ogarniam :P

Dodał:piterpank6 mies. temu    

jak nie umiesz zainstalować, to poproś tatę o oryginał albo policjana :D

Dodał:silny6 mies. temu    

nie mogę znaleźć cracka, gdzie on jest????

Dodał:ggacek16 mies. temu    

aby naprawić problem z myszką wystarczy kliknąć pare razy esc :D

Dodał:Eragan7 mies. temu    

Gra działa,tylko jest kłopot z myszką, ale na to polecam bardzo krótki poradnik https://www.youtube.com/watch?v=CpbwdPwQ29I

Dodał:Eragan7 mies. temu    

Gra działa,tylko jest kłopot z myszką, ale na to polecam bardzo krótki poradnik https://www.youtube.com/watch?v=CpbwdPwQ29I

Dodał:michal4967 mies. temu    

Czy to jest obraz z spolszczeniem pełnym (napisy i dubbing) ?

Dodał:max12kox8 mies. temu    

nawet da się multiplayer grac dzienki

Dodał:minecraftyoloyt2016-02-29    

Pisze mi że nie mam płyty albo nie umiem tego poprostu zrobić pozdro z yt

Dodał:wilisrws2016-01-28    

nie działa myszka nie wiem czemu

Dodał:RealPlayerCraft2016-01-16    

Pisze mi wrong disk inserted

Dodał:RealPlayerCraft2016-01-16    

Morzecie polepszyćprędkość

Dodał:Maciekk662016-01-08    

Dzięki gościu propsy dla cb

Dodał:agdus22015-12-23    

Wielkie dzięki

Dodał:bartek11219982015-12-01    

W jakim programie to ściągnąć?

Dodał:RacusxD2015-10-11    

mam problem :/ poniewaz jak juz pobieram to jest napisane ze do pobrania pozostalo 3,95gb a przy koncu pokazuje ze juz pobrano 7 gb i jest to gla mnie klopotem poniewaz mam internet na "Limit" . :C

Dodał:szyszkownik2232015-07-25    

mam problem bo kiedy gra się odpala to już w menu nie mogę nic robić myszką :/ w czym problem?

Dodał:arti1002015-07-16    

super strona

Dodał:KulowskiHaker2015-06-29    

Cracka do katalogu z grą pewnie :D

Dodał:dragon250312015-06-14    

zaraz sie obaczy co i jak:)

Dodał:jabet2015-03-19    

jak skopiować tego cracka i gdzie

Dodał:Saker9051 mies. temu    

A gdzie crak?

Dodał:xpowo1 mies. temu    

nie dizła

Dodał:ggacek16 mies. temu    

Dzięki wszystko działa bez zarzutów :D

Dodał:Toroolo7 mies. temu    

Mam Problem na Windows 8.1 Wyskakuje mi że gra wymaga DirectX co najmniej w wersji 9.0 Instaluje go i nic

Popularne frazy

Ost flac Bicz Boży 1966 She's Out of My League 2010 Śniadanie mistrzów Breakfast of Champions 1999 Bractwo Bang Bang The Bang Bang Club 2010 Austin i ally Był sobie chłopiec About a Boy 2002 1991 pl Outer dark Eagles Diuna Dune 1984 Tracker El Niño 2014 W sieci kłamstw Body of Lies 2008 Karunesh Dilwale.pl Czarodziej Gore 2007 World of Warcraft Krew odkupienia Blood of Redemption 2013 Lord conquest Steven Seagal PL Disney infinity 3.0 Frances mayes Najnowsze Lepiej Hawaii 5.0 Black grey Dirt showdown\ Outlander s02e06 Numb 2007 The baseballs The pacifier Zwyczajny człowiek A Common Man 2013 Tree fu Salto 1965 Dragon ball z wszystkie odcinki Wejście Smoka 1973 Admirał 2008 2016 party For Lovers Only 2011